ConstrainFloorElevation False





Kille eller tjej

Hej

Detta fusket har hjälpt mig ganska så mycket när jag spelar sims 3.Detta fusket är för gravida simar och gör så du kan bestämma om det ska vara en kille eller en tjej.

Om du vill ha en tjej så ska du äta 3 meloner rad

Om du vill ha en kille så ska du äta 3 äpplen i rad

Sims nyheter

Detta simset är inte bestämt när det ska komma ut än.Men det jag vet är att det ska komma ett prylpaket som heter town life innan detta.

Tycker att denna trailern är bra också

Detta simset har ingen trailer.Men jag hittade ett klipp med massa bilder från det.Prylpaket ska innehålla ett modernt gym ett lyxigt bibliotek och massa nya saker till din stad.Spelet kommer ut den 29 juli

Sims från sims 2 som jag vill ska komma ut i sims 3








Detta simset kommer ut ganska snart.Och då kommer man ha hästar också.Vilket jag saknade på tvåan.



Detta simset längtar jag också till att det ska bli sims 3.Det värkar jätte kul om man skulle kunna ha på simmarna vinterkläder och om det skulle snöa.



Varför jag längtar tills ett sånt här prylpaket eller liknande skulle komma ut är för att simmarna då skulle kunna gå på catwalk och att få jätte många snygga kläder som finns i värkligheten är inte helt fel heller.

RSS 2.0